تبدیل به یک حرفه ای شبکه دیجیتال مارکتینگ شوید

طبق گزارشی از خبرهای ABC ،٪ ۸۰ از مشاغل امروز از طریق شبکه سازی به زمین می رسند – ثابت می کند که شما که می دانید هرگز مهمتر نبوده است.

در زیر نحوه ایجاد و تقویت ارتباطات با ارزش مارکتینگ آنلاین و آفلاین از طریق قدرت شبکه استراتژیک را به شما نشان خواهیم داد.

آیا شما به دنبال شغل ، ملاقات با مشتریان جدید بالقوه یا ایجاد ارتباطات ارزشمند در صنعت هستید ، می توانید از کمی دانش شبکه ای بهره مند شوید.

قوانین شبکه دیجیتال مارکتینگ (آنلاین و آفلاین)

دیجیتال

     

  1. بیشتر از آنچه به دست می آورید.
  2.  

  3. آنچه را می خواهید بدانید.
  4.  

  5. یک رویکرد استراتژیک برنامه ریزی کنید.
  6. برنامه ریزی

     

  7. بهترین رویدادها و گروه هایی که برای شرکت در آن شرکت می کنید را مشخص کنید.
  8.  

  9. سوار رادار تأثیرگذار شوید.
  10.  

  11. گوش دهید و یاد بگیرید.
  12.  

  13. وعده های خود را پیگیری کنید.
  14.  

  15. انسان باش ، مفید باش.

۱ ٫ برنامه پیش بروید

اهداف خود را تنظیم کنید:

تصمیم بگیرید که از حضور در یک رویداد چه می خواهید – جایزه نهایی را که می خواهید با آن کنار بیایید ، تعیین کنید. به عنوان مثال ، آیا می خواهید مصاحبه شغلی برقرار کنید ، با مشتریان بالقوه جدید دیدار کنید یا نام خود را در صنعت معرفی کنید؟

هنگامی که هدف خود را تعریف کردید می توانید در دستیابی به آن استراتژیک شوید. برای به حداکثر رساندن ROI خود از رویدادهایی که در آن شرکت می کنید ، کافیست نکات زیر را دنبال کنید.

اتصالات خود را برقرار کنید:

پیش از این رویداد ، دریابید که چه کسی صحبت می کند و چه کسی در آن شرکت می کند. به این ترتیب می توانید افرادی را که بیشتر دوست دارید با آنها در شب ارتباط برقرار کنید ، شناسایی کنید. سپس یک لیست دلخواه از انواع افرادی که می خواهید با آنها گپ بزنید ایجاد کنید و هدف خود را کاملاً در ذهن داشته باشید.

در شب؟ اطمینان حاصل کنید که حداقل یک یا دو تأثیرگذار را امتحان کنید و به آنها نزدیک شوید (افرادی که در صنعت شما حضور قدرتمند و ارتباطات محکمی برقرار کرده اند).

سؤالات را آماده کنید:

اگر به خصوص عصبی هستید (و بگذارید با آن روبرو شویم – بسیاری از ما وقتی با شرایط جدید روبرو هستیم) ، چرا چند سؤال اساسی را برای سؤال آماده و تمرین نمی کنید؟ از سؤال بپرسید و بیشتر از آنکه صحبت کنید گوش دهید – به این ترتیب علاقه واقعی به افراد دیگر و آنچه انجام می دهند نشان می دهید. سوالات شما باید روی توانایی های آنها ، شغل و رسالت کلی آنها متمرکز شود.

بهترین شرط بندی شماست؟ ۱٫ به سؤالاتی فکر کنید که اتصالات جدید شما را واقعاً از گفتگو هیجان زده می کند. ۲٫ سؤالاتی ایجاد کنید که به شما کمک می کند به آنها کمک کنید. نکته دیگری؟ از مشاوره بخواهید – مردم دوست دارند به دیگران کمک کنند و نشان دادن اینکه نسبت به نظر مردم ارزش قائل هستید ، به اعتماد سازی کمک می کند.

بروشور

علاقه مندید

۲ Now آنها را از دست ندهید اکنون

پیگیری بی عیب و نقص

اکنون که تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با افراد مناسب انجام داده اید ، فراموش نکنید که پیامی را که دارای مشت قدرتمند است ، دنبال کنید (پیامی که ارائه می کند برای ارتباط واقعی شما با مشکل آنها به واقع کمک می کند).

اما در ابتدا چند کار برای گرم کردن روابط وجود دارد: برای آنها درخواست لینکدین ارسال کنید ، پست های وبلاگ آنها را بخوانید و یک نظر بگذارید ، محتوای آنها را دوباره ببندید ، پست Facebook خود را به اشتراک بگذارید و غیره.

سپس بهترین روش برای ارتباط با آنها را تصمیم بگیرید – اگر به طور خاص در یک کانال رسانه اجتماعی فعال هستند ، این ممکن است “وارد” شما شود. با این حال ، اگر ترجیح می دهید با یک ایمیل از طریق آن پیگیری کنید ، این مقاله مشاوره خوبی در مورد چگونگی پیشگیری کامل از آن ارائه می دهد. آن را ساده ، کوتاه ، شیرین و فوق العاده مفید نگه دارید. و فراموش نکنید که از وقتشان تشکر کنید

نکات مربوط به شبکه آنلاین پاداش:

     

  • برای پیدا کردن چگونگی ارتباط و تعامل با افراد مهم ، این برگه تقلب در آنفلوانزا را بخوانید.
  •  

  • به گروههای مربوط به لینکدین بپیوندید و در گفتگوها شرکت کنید تا توانایی ها و دانش صنعت خود را به نمایش بگذارید. این یک روش عالی برای کمک به دیگران است.

فراموش نکنید که برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد حرفه ای دیجیتال ما ثبت نام کنید. میانگین مدیر بازاریابی دیجیتال در دوبل ۶۸ هزار و ۵۰۰ یورو درآمد دارد – دریابید که چگونه می توانید.

درباره زارا برک

زارا مدیر بازاریابی دیجیتال موسسه بازاریابی دیجیتال است. او در مورد همه چیز بازاریابی دیجیتال ، از جمله جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، تلفن همراه و Analytics می نویسد. اشتیاق اصلی او ایجاد محتوا و استراتژی تجارت کوچک است.

دوره دیپلم تحصیلات تکمیلی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican City State) هندوراس هنگ کنگHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIran، جمهوری اسلامیIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، دموکراتیک خلق RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome & Principe عربستان سعودی سنگالسربیا Seychelles سیرالئون سنگاپور اسلوواکی اسلوف eniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
دوره
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL