۵ KPI ضروری برای کمپین بازاریابی آنفلوآنزا

بازاریابی اینفلوئنسر از اواخر دهه ۱۸۰۰ شروع شده است ، اما اخیراً این یک استراتژی اساسی در بازاریابی دیجیتال شده است. پیش از این ، ما فقط آن را “دهان به دهان” می نامیدیم. با این وجود ، با افزایش تعداد تأثیرگذارانی که در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، وبلاگ ها و سایر کانالهای اجتماعی محبوب هستند ، بازاریاب های دیجیتالی که می خواهند یک استراتژی موفق و جامع داشته برای توسعه تجارت نمی توانید این ابزار مهم را نادیده بگیرید. به گفته این ، این مهم است که بدانید چگونه موفقیت یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار را نیز اندازه بگیرید و برای آن ، به شاخص های کلیدی عملکرد نیاز دارید.

دیجیتال

KPI های بسیاری وجود دارند که برای عناصر مختلف استراتژی شما یک هدف را ارائه می دهند ، اما وقتی صحبت از بازاریابی آنفلوانزا می شود ، پنج مورد اساسی که باید روی آن ها تمرکز کنید نرخ تبدیل ، میزان دستیابی و آگاهی ، ترافیک مراجعه ، رشد مخاطبان و تعامل است. این KPI ها به شما کمک می کنند پیشرفت خود را ردیابی کنید ، موفقیت را در تحقق اهداف خود اندازه گیری کنید و به شما کمک می کند تا در زمینه تبلیغات بازاریابی تأثیرگذار خود در مسیر باشید.

۱ vers تبدیل

بازاریابی اینفلوئنسر دارای چندین هدف است از جمله افزایش دسترسی شما ، افزایش مخاطبان خود ، درگیری رانندگی و افزایش رفت و آمد سایت شما. اما مانند همه بازاریابی ها ، هدف اصلی همیشه رشد و فروش رانندگی است ، و اینجاست که KPI نرخ تبدیل شما مفید است. یک روش آسان برای پیگیری تبدیل های ایجاد شده توسط کمپین بازاریابی تأثیرگذار ، ردیابی میزان فروش قبل ، حین و بعد از کمپین و مقایسه هرگونه تغییر در فروش است که هنگام اجرای کمپین اتفاق افتاده است. برای یک رویکرد پیشرفته تر ، می توانید پیوندهای وابسته ، پارامترهای UTM ، کدهای تبلیغی ، صفحات فرود و پیگیری پیوندها را برای کمپین تنظیم کنید و از این طریق می توانید منابع ترافیکی مشتریانی که در طول کمپین تبدیل شده اند را ردیابی کنید.

اما تبدیل ها همیشه مربوط به فروش نیستند ، و نرخ تبدیل دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را نیز کنترل کنید. هر زمان که یک چشم انداز یک اقدام مطلوب را انجام دهد ، آن را تبدیل به حساب می کند. این می تواند مواردی مانند ثبت نام در یک خبرنامه ، بارگیری کتاب الکترونیکی ، کلیک کردن روی پیوند یا هر چیز دیگری را که می خواهید چشم اندازهایتان انجام دهد شامل شود. وقتی صحبت از تأثیرگذار و بازاریابی KPI است ، نرخ تبدیل دیگری که ممکن است بخواهید آنها را ردیابی کنید ، شامل تعداد دوستداران فیس بوک شما ، تعداد تعداد دنبال کننده جدید شما ، تعداد افراد در ایمیل و سایر تبدیل های مرتبط با فروش نیست.

۲ Traff ترافیک ارجاع

اگرچه تبدیل KPI برای پیگیری با بازاریابی تأثیرگذار مهم است ، اما تنها چیزی که مهم است نیست ، و میزان ترافیکی که کمپین به سایت شما هدایت می کند نیز ارزش نظارت دارد. دلیل این امر این است که ترافیک ارجاع به شما ایده خوبی از میزان دستیابی کمپین می دهد ، بلکه به این دلیل است که می تواند در مورد موفقیت کلی کمپین چیزهای زیادی برای شما تعریف کند. توجه به این نکته ضروری است که تبدیل ها همیشه کل داستان را نمی گویند ، زیرا اگر سایت شما به درستی برای تبدیل بهینه نشده است ، ممکن است این کمپین هنوز موفقیت آمیز باشد ، حتی اگر شاهد افزایش فروش نباشید. در اینجا جایی است که نظارت بر ترافیک ارجاع می تواند کمک کند زیرا به شما می گوید چند نفر در واقع به لطف این کمپین به سایت شما آمده اند.

خبر خوب این است که شما می توانید همان ابزارهایی را که برای تبدیل ها از جمله کدهای تبلیغی ، پارامترهای UTM و موارد مشابه از آن استفاده می کنید ، از همان ابزارها برای نظارت بر ترافیک محور تبلیغات استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید معیارهای ارائه شده توسط گوگل Analytics را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را با معیارهای قبل از تبلیغات برای سنجش موفقیت مقایسه کنید و مواردی که باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر است:

     

  • بازدید کنندگان جدید
  •  

  • منابع ارجاع
  •  

  • تعداد بازدیدهای صفحه
  •  

  • زمان در سایت

۳ ٫ دستیابی و آگاهی

یکی از مهمترین مزایای تأثیر گذارها این است که آنها به نوبه خود به مخاطب عظیمی دسترسی پیدا کنند که می تواند دیدگاه برند شما را افزایش دهد ، این اولین قدم مهم است که می خواهید به ارتقاء سطح آگاهی از برند و ایجاد روابط جدید بپردازید. برای تعیین موفقیت در این هدف ، می خواهید تعداد افراد با کمپین خود را به دست بیاورید ، تعداد چشم اندازهای جدید از نام تجاری شما آگاه شوید ، و چگونه این کمپین با چشم اندازهای از قبل موجودیت ، برند شما را تقویت کرده است.

یک روش مناسب برای اندازه گیری میزان دسترسی و آگاهی ، ردیابی داده های تأثیرگذاری در پست های مختلف شما ، مانند پست های وبلاگ ، پست های اجتماعی ، فیلم ها و سایر مطالبی است که به طور خاص برای کمپین ایجاد می کنید. این اطلاعات از طریق تجزیه و تحلیل سایت های رسانه های اجتماعی ، از طریق سایت شخصی تأثیرگذار شما (مانند وبلاگ) و آنالیز رسانه های اجتماعی ، و از طریق گوگل Analytics خودتان در صورت مقایسه مقایسه بازدید کنندگان جدید با بازده در هنگام اجرای برنامه ، در دسترس است.

۴ Gr رشد مخاطبان

رشد مخاطب با دستیابی و آگاهی مشابه است ، اما یک تفاوت اساسی وجود دارد: فقط باشیددلیل این که کسی تحت تأثیر این کمپین قرار نگرفت به این معنی نیست که شخص با موفقیت وارد منطقه شد.

۵ ٫ نامزدی

به همین ترتیب ، مشارکت یک KPI مهم است زیرا نمای عمیق تری از چگونگی دریافت کمپین شما ارائه می دهد. باز هم ، ترافیک و رسیدن به شما به شما می گوید که چند ، اما مخاطب و تعامل به شما خواهند گفت که چقدر خوب است. تعامل بسیار مهم است زیرا نشانگر خوبی از چگونگی دریافت برند شما ، چقدر رابطه شما با مخاطبان شما ، چقدر مرتبط و چقدر مشتریان شما وفادار است. یک درگیری واحد می تواند یکی از اقدامات مختلفی باشد که توسط مخاطبان شما انجام می شود ، از جمله:

     

  • دوست دارد
  •  

  • واکنش ها
  •  

  • سهام
  •  

  • نظرات
  •  

  • کلیک
  •  

  • رأی
  •  

  • پین
  •  

  • نمایش ویدیو
  •  

  • مارک ذکر می کند

چند روش برای سنجش تعامل وجود دارد و یکی از ساده ترین آنها از طریق ابزاری مانند BuzzSumo است که در واقع تعامل را برای شما پیگیری و اندازه گیری می کند. اما اگر روش دستی را ترجیح می دهید ، می توانید مشارکت را با تقسیم تعداد درگیری ها بر اساس تعداد برداشت ها یا تقسیم تعداد نامزدها بر تعداد پیروان خود انجام دهید. علاوه بر این ، می توانید با تقسیم کل آگهی صرف شده خود بر تعداد مشاغل ، هزینه هر مشاغل (CPE) را محاسبه کنید ، و این ایده بهتری را برای ROI و الزامات بودجه خود برای فعالیتهای آینده به شما ارائه می دهد.

بازاریابی آنفلوآنزا در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند ، اما این واقعاً تعجب آور نیست. مردم همیشه به تبلیغات تبلیغاتی به کلمه به دهان اعتماد کرده اند ، و بازاریابی تأثیرگذار صرفاً نسخه ای پیشرفته تر از این است که باعث افزایش محبوبیت و محبوبیت برخی افراد می شود تا به شما در گسترش کلمه در مورد برند خود کمک کند. اما به همان اندازه مهم است که بتوانید موفقیت موفقیت کمپین های تأثیرگذار را اندازه گیری کنید و KPI مانند تبدیل ، ترافیک ، میزان دستیابی ، تعامل و رشد مخاطبان می توانند در انجام این کار کمک کنند. با تمرکز روی این پنج KPI ، ایده کاملی از چگونگی موفقیت کارزار در دستیابی به اهداف خود بدست می آورید که می تواند شامل تردد در رانندگی ، افزایش فروش ، دستیابی به جمعیت جدید ، مجدداً درگیر کردن چشم انداز گذشته و افزایش آگاهی از برند باشد. .