آمیخته ir/search/%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C/” title=”سودآوری”>سودآوری سازمان­ها تبدیل شده است
به‌طور سنتی، تولید و فروش دو وظیفه مهم هر کسب‌وکاری هستند
گرایش بعدی این بود که کارآفرینان معتقد شدند کیفیت محصولات یا خدمات تنها عاملی است که فروش آن­ها را تعیین می‌کند
اما این نیز چندان طول نکشید
چرا که در بازار رقابتی امروزی درست نیست
تولید، ‌فروش و بازاریابی باید در کنار هم کار کنند تا منجر به بهترین نتایج شوند
بازاریابی، ‌فرآیند پاسخ‌گو برای شناسایی‌، پیش‌بینی و برآورده ساختن سودآور نیازهای مشتریان است
با این شیوه سازمان قادر خواهد بود محصولات یا خدمات خود را مطابق با نیازهای مشتریان قرار دهد و نه اینکه چیزی را تولید کند و انتظار رسیدن مشتریان را داشته باشد

دانلود پایان نامه ارشد (متن کامل) :

(Sui pheng,1997,273)

از دیدگاه صاحبنظران مختلف، آمیخته بازاریابی به روش های متعددی تقسیم بندی شده­اند
علیرغم تمام تقسیم­ بندی­های فوق، می­توان گفت که مشهورترین و ماندگارترین چارچوب ارایه شده تا کنون، مدل ارایه  شده توسط مک کارتی است
(1995،12
(Mohammed & Pervaiz

آمیخته بازاریابی نمایان‌گر فعالیت­های اساسی مدیران بازاریابی است
پس از انتخاب یک بازار هدف، مدیران بازاریابی باید یک برنامه
com/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/” title=”تبلیغات اینترنتی”>تبلیغات اینترنتی این کار را انجام می­دهند